Αυτή η εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος <<Ερευνητική Εργασία>> της Α΄ και Β΄ Τάξης Γενικού Λυκείου του ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΝΑΦΗΣ ΜΕ Λ.Τ. Ο χρόνος διεξαγωγής ήταν όλο το σχολικό έτος 2016-2017. Το θέμα της εργασίας είναι << Οι Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού στην Ανάφη>>. Ήταν ένα θέμα που άρεσε στα παιδιά και ήθελαν να το ερευνήσουν. Έτσι αποφάσισαν να ασχοληθούν με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, καθώς το νησί μας στηρίζεται ιδιαίτερα στον τουρισμό κι έτσι θα πρέπει να αξιοποιηθεί και να προβληθεί, ώστε να γίνει ακόμα περισσότερο ένας ελκυστικός τουριστικός προορισμός.

 

Η εργασία Φαίνεται παρακάτω   :

 

[pdf-embedder url=”http://gym-anafis.kyk.sch.gr/wp-content/uploads/2017/05/ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ-ΜΟΡΦΕΣ-ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ-ΣΤΗΝ-ΑΝΑΦΗ_2017.pdf” title=”ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΗ_2017″]

 

Η παρουσίαση της εργασίας Φαίνεται παρακάτω  :

 

[pdf-embedder url=”http://gym-anafis.kyk.sch.gr/wp-content/uploads/2017/05/ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ_PROJECT_ΑΝΑΦΗ_2017.pdf”]

 

Ιδιαίτερα στις μέρες μας δίνεται σημασία στον ποιοτικό τουρισμό και γι? αυτό υπάρχει μια στροφή στον εναλλακτικό τουρισμό,  κύρια χαρακτηριστικά του οποίου είναι η αναζήτηση της αυθεντικότητας και της επαφής ?ε την φύση, η άρνηση των απρόσωπων τουριστικών πακέτων, η αποφυγή των κοσ?ικών παραλιών, ο συνδυασ?ός των διακοπών ?ε την προσφορά εθελοντικής εργασίας. Επίσης ο εναλλακτικός τουρισμός συ?βάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος και την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς, ενώ προσφέρει λύσεις σε προβλήματα της τουριστικής εποχικότητας.

Αφού το θέμα της ερευνητικής εργασίας ήταν οι Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού στην Ανάφη, τα παιδιά αποφάσισαν στο δεύτερο τετράμηνο να συντάξουν ένα ερωτηματολόγιο και να το δώσουν να το συμπληρώσουν ντόπιοι τουριστικοί φορείς, ώστε να βγάλουν κάποια συμπεράσματα. Έτσι συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο 24 άτομα που ασχολούνται και εμπλέκονται με τον Τουρισμό στην Ανάφη.

 

Tο ερωτηματολόγιο Φαίνεται παρακάτω

 

[pdf-embedder url=”http://gym-anafis.kyk.sch.gr/wp-content/uploads/2017/05/ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ_ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ_ΑΝΑΦΗ_2017.pdf”]