Αρχείο μηνός Μάιος 2017

Θέματα Ασφάλειας και Εθισμού στο Διαδίκτυο

 

Βραβευμένο βίντεο «Το Παντοπωλείο»:

Δράσεις για την ασφάλεια του Διαδικτύου

Ενημέρωση

Ο κυριότερος άξονας στον οποίο επικεντρώνονται οι δράσεις για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο είναι αυτός της ενημέρωσης (Reding, 2009). Σε κάθε περίπτωση αναφέρονται πρώτα οι δυνατότητες που δίνει το Διαδίκτυο και οι αλλαγές που αυτό έχει επιφέρει στην καθημερινότητά μας. Γενική πεποίθηση είναι ότι η σωστή ενημέρωση παιδιών και νέων για τους κινδύνους που ελλοχεύουν, είναι η καλύτερη πρακτική για την αντιμετώπισή τους.

Η ενημέρωση των πολιτών λαμβάνει χώρα σε τρεις διαφορετικές κατευθύνσεις με διαφορετική στοχοθεσία και προσέγγιση για την κάθε ομάδα: Οι ομάδες αυτές είναι: α) μαθητές, β) γονείς, γ) εκπαιδευτικοί. Προφανώς, τελικός στόχος είναι η προστασία των νέων από τους κινδύνους που απορρέουν από τη χρήση του Διαδικτύου και οι δράσεις που απευθύνονται προς αυτούς έχουν άμεσο και συμβουλευτικό χαρακτήρα. Παράλληλα, όμως, η ενημέρωση των άλλων δύο φορέων είναι καθοριστική, γι’ αυτό και οι δράσεις των χωρών δίνουν αντίστοιχο βάρος τόσο στην ενημέρωση των γονιών όσο και στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

Συνέχεια

ΑΦΙΣΑ ΜΕ ΒΟΤΑΝΑ ΤΗΣ ΑΝΑΦΗΣ

Επειδή η Ανάφη, είναι ένα νησί πλούσιο σε βότανα, τα παιδιά πήραν την πρωτοβουλία να εκπονήσουν κατά το Σχολικό Έτος 2016-2017 ένα περιβαλλοντικό πρόγραμμα με τίτλο « Βότανα στην Ανάφη: Η λύση της φύσης». Στα πλαίσια αυτού του προγράμματος, τα παιδιά δημιούργησαν μια αφίσα με τα 12 γνωστότερα βότανα της Ανάφης.

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΕ ΒΟΤΑΝΑ ΤΗΣ ΑΝΑΦΗΣ

 

Tα παιδιά επισκέφθηκαν κάποιες έμπειρες νοικοκυρές του νησιού, οι οποίες τους έδωσαν συνταγές με βότανα της Ανάφης κι έτσι στη συνέχεια τις κατέγραψαν χειρόγραφα σε ένα τετράδιο. Κατόπιν τις φωτογράφισαν και μας τις παρουσίασαν σε ένα αρχείο

ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΜΕ ΒΟΤΑΝΑ ΤΗΣ ΑΝΑΦΗΣ

 

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΟΥ

Στα πλαίσια αυτού του προγράμματος, επισκέφθηκαν κι ένα μελισσοκόμο στην Ανάφη, από τον οποίο πήραν συνέντευξη. Έτσι κατέγραψαν και αυτή τη συνέντευξη, την οποία παραθέτουμε αμέσως πιο κάτω

συνεντευξη

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ 2016-2017

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΛΓΕΒΡΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ , ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ο.Π ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ,ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ,Γ ΤΑΞΗ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ, ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ, ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ, ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗ Α ΛΥΚΕΙΟΥ, ΧΗΜΕΙΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ, ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ, ΦΥΣΙΚΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΦΥΣΙΚΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ, ΧΗΜΕΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ, ΒΙΟΛΟΓΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ, ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ, ΙΣΤΟΡΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ, ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΟΙΗΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΛΓΕΒΡΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ, ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ, ΕΦΑΡΜΟΦΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ Η/Υ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ο.Π ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ , ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ

Ερευνητική Εργασία της Α΄ και Β΄ Τάξης Γενικού Λυκείου του ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΝΑΦΗΣ ΜΕ Λ.Τ

 

Αυτή η εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος <<Ερευνητική Εργασία>> της Α΄ και Β΄ Τάξης Γενικού Λυκείου του ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΝΑΦΗΣ ΜΕ Λ.Τ. Ο χρόνος διεξαγωγής ήταν όλο το σχολικό έτος 2016-2017. Το θέμα της εργασίας είναι << Οι Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού στην Ανάφη>>. Ήταν ένα θέμα που άρεσε στα παιδιά και ήθελαν να το ερευνήσουν. Έτσι αποφάσισαν να ασχοληθούν με τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, καθώς το νησί μας στηρίζεται ιδιαίτερα στον τουρισμό κι έτσι θα πρέπει να αξιοποιηθεί και να προβληθεί, ώστε να γίνει ακόμα περισσότερο ένας ελκυστικός τουριστικός προορισμός.

 

Η εργασία Φαίνεται παρακάτω   :

 

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΗ_2017

 

Η παρουσίαση της εργασίας Φαίνεται παρακάτω  :

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ_PROJECT_ΑΝΑΦΗ_2017

 

Ιδιαίτερα στις μέρες μας δίνεται σημασία στον ποιοτικό τουρισμό και γι’ αυτό υπάρχει μια στροφή στον εναλλακτικό τουρισμό,  κύρια χαρακτηριστικά του οποίου είναι η αναζήτηση της αυθεντικότητας και της επαφής µε την φύση, η άρνηση των απρόσωπων τουριστικών πακέτων, η αποφυγή των κοσµικών παραλιών, ο συνδυασµός των διακοπών µε την προσφορά εθελοντικής εργασίας. Επίσης ο εναλλακτικός τουρισμός συµβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος και την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς, ενώ προσφέρει λύσεις σε προβλήματα της τουριστικής εποχικότητας.

Αφού το θέμα της ερευνητικής εργασίας ήταν οι Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού στην Ανάφη, τα παιδιά αποφάσισαν στο δεύτερο τετράμηνο να συντάξουν ένα ερωτηματολόγιο και να το δώσουν να το συμπληρώσουν ντόπιοι τουριστικοί φορείς, ώστε να βγάλουν κάποια συμπεράσματα. Έτσι συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο 24 άτομα που ασχολούνται και εμπλέκονται με τον Τουρισμό στην Ανάφη.

 

Tο ερωτηματολόγιο Φαίνεται παρακάτω

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ_ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ_ΑΝΑΦΗ_2017